مشخصات مورد نیاز برای پیشنهاد کار (جاب آفر) در برنامه اکسپرس اینتری (افراد واجد مهارت کاری)

منتشر شده در 12 بهمن 1397

در صورت داشتن پیشنهاد کار از یک کارفرمای کانادایی، بسته به نوع کد «ان.او.سی» برای کار پیشنهاد شده، امتیازات شما افزایش خواهد یافت:

الف. برای کارهایی که کد «ان.او.سی» آنها در گروه دو صفر قرار می گیرد، 200 امتیاز خواهید گرفت.

ب. برای کارهایی که کد «ان.او.سی» آنها در گروه صفر، «الف» و «ب» قرار دارد، 50 امتیاز دریافت خواهید کرد.

کار پیشنهادی باید دارای مشخصات زیر باشد:

  1. مدت آن باید دست کم یک سال بعد از صدور ویزای اقامت دایم باشد؛
  2. پیشنهاد کار باید به صورت کتبی انجام شده باشد و در آن مشخصات کار پیشنهادی ازجمله حقوق یا حق الزحمه پیشنهادی و مبالغی که از آن کسر خواهد شد، وظایف کاری شما و شرایط کاری، برای مثال ساعات کار شما در هفته ذکر شود.
  3. باید توجه داشته باشید که داشتن مجوز کار، حتی اگر مجوز کار باز باشد، به معنی داشتن پیشنهاد کار نیست.
  4. دریافت پیشنهاد کار از سفارتخانه ها یا دفاتر کنسولی یا موارد مشابه در کانادا قابل قبول نخواهد بود.
  5. پیشنهاد کار باید توسط یک کارفرما به شما ارایه شده باشد.
  6. این پیشنهاد کار باید برای یک کار تمام وقت (30 ساعت کار در هفته)، در ازای دریافت حقوق یا حق الزحمه، و به طور مداوم (نه منقطع) به شما ارایه شده باشد و نه برای یک کار فصلی.
  7. الف) کارفرمای شما باید یا یک ارزیابی مثبت تاثیر بر بازار کار (ال.ام.آی.اِی) را از اداره مشاغل و توسعه اجتماعی کانادا دریافت کرده باشد که در آن کار پیشنهادی به شما تایید شده و نام و سمت شما در آن ذکر شده باشد؛ یا

ب) شما در حال حاضر مشغول به کار در کانادا در یک شغل دارای کد «ان.او.سی» صفر، «الف» یا «ب» هستید و برای صدور مجوز کاری برای شما، گواهی ارزیابی تاثیر بر بازار کار صادر شده است و شما در حال کار برای کارفرمایی هستید که در مجوز کار شما نامش ذکر شده است و در تاریخی که درخواست ویزای اقامت دایم شما ارسال شده و همچنین در تاریخ صدور ویزای شما، هنوز مجوز قانونی کار موردنظر را در اختیار دارید و کارفرمای فعلی شما این پیشنهاد را به شما داده است که در صورت پذیرفته شدن برای اقامت دایم در کانادا، یک شغل تمام وقت به مدت حداقل یک سال را دراختیار شما قرار بدهد؛ یا

 

پ) شما یک مجوز کاری معتبر برای شغلی با کد «ان.او.سی» صفر، «الف» یا «ب» دارید که نیاز به گواهی ارزیابی تاثیر بر بازار کار ندارد و در حال حاضر مشغول به کار برای کارفرمایی هستید که نام وی در مجوز کاری شما ذکر شده است و یک سال تجربه کاری تمام وقت (یا معادل آن به صورت پاره وقت) برای آن کارفرما دارید و از همان کارفرما یک پیشنهاد کار دریافت کرده اید که مطابق آن وی شما را برای حداقل یک سال پس از صدور ویزای اقامت دایم به کار خواهد گرفت.

به طور خلاصه، در صورتی که در حال حاضر مشغول به کار در کانادا نباشید برای صدور مجوز کار باید گواهی «ال.ام.آی.اِی» برای شما صادر شود. صدور این گواهی به معنای آن است که در حال حاضر با توجه به کوششی که کارفرمای شما بعمل آورده است هیچ شخص مناسبی برای انجام کار موردنظر در کانادا وجود ندارد و شما می بایستی برای انجام این کار استخدام شوید. بسته به شغلی که به شما پیشنهاد شده است ممکن است بررسی رشته  تحصیلی و سابقه شغلی شما در این مرحله انجام شود. 


هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده